۲۴۰سال زندان؛ مجازات مرد متجاوز

۰۸ام بهمن ،

یک مرد آمریکایی در ایالت تگزاس پس از اینکه دادگاه وی را به سبب چهار مورد آزار و اذیت جنسی علیه دو کودک مجرم شناخت،‌ در مجموع به ۲۴۰ سال حبس محکوم شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، لاری کنت یانگ ۳۵ ساله پیش از این در پنجم دسامبر ۲۰۱۲ در دادگاه به سبب سه مورد آزار و اذیت جنسی کودکی پنج ساله و یک مورد سوء استفاده جنسی از یک نوزاد ۹ ماهه مجرم شناخته شده بود.

براساس اسناد دادگاه هر دو قربانی از کودکان اقوام نزدیک یانگ بوده‌اند.

دادگاه شهر سیگوین در نهایت وی را بدلیل هر یک از اتهاماتش به ۶۰ سال حبس محکوم کرد که در مجموع ۲۴۰ سال می‌شود. بر اساس رای دادگاه «یانگ» قرار است برای هر چهار مورد از این احکام، این مجازات‌ها را به طور همزمان تحمل حبس کند و این به معنی ۶۰ سال زندانی قطعی است.

به گفته پدر کودک پنج ساله، یانگ مدت دو ماه به عنوان پرستار فرزندشان در خانه آنها فعالیت می‌کرده که روزی فرزندش به او می‌گوید که دیگر حاضر نیست پیش پرستارش برود چون او قسمت‌های خصوصی بدنش را لمس می‌کند.

والدین کودک پس از این به پلیس مراجعه کردند و مساله را گزارش دادند. متهم با اطلاع از این موضوع از تگزاس به آریزونا فرار کرد، جایی که پلیس وی را در آنجا دستگیر کرد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی سیگوین نیوز، همچنین در پرونده مشابه دیگری یک مرد ۴۱ ساله به جرم دو مورد آزار و اذیت جنسی یک کودک زیر ۱۴ سال به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

این مجرم همچنین به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۱۰۰۰ دلار آمریکا محکوم شد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.