۲۴۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری

جام جم آنلاین: بیش از ۲۴۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته نخست اردیبهشت و ایام سوگواری حضرت زهرا (س)، از سوی مراکز فرهنگی هنری تهران برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش ویژه ایام فاطمیه (س) دوم تا ششم اردیبهشت در فرهنگسرای ابن سینا، ویژه برنامه شعرخوانی و نمایش با عنوان سوگواره خزان بهار، هفتم و هشتم اردیبهشت در فرهنگسرای قبا و گردهمایی هیات نوگلان حسینی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، پنجم اردیبهشت در فرهنگسرای اندیشه از جمله برنامه هایی است که به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در تهران برگزار می شود.

مراسم سوگواری با عنوان دردانه هستی، پنجم اردیبهشت در فرهنگسرای گلستان، مسابقه طنین جانسوز مظلومه تا هفتم اردیبهشت در فرهنگسرای رازی، شب شعر یاس کبود، چهارم اردیبهشت در خانه فرهنگ دردار، ویژه برنامه نقالی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، پنجم اردیبهشت در فرهنگسرای خاوران و نشست های تخصصی جایگاه و سیمای زن امروز با الگوپذیری از شخصیت حضرت زهرا(س)، پنجم اردیبهشت از سوی خانه فرهنگ قلم، از دیگر برنامه های این هفته است.

نشست پاتوق خندیشه با حضور ناصر فیض چهارم اردیبهشت در فرهنگسرای قبا، نشست نقد و بررسی شعر، ششم اردیبهشت در فرهنگسرای اشراق، کارگاه اصول اولیه داستان نویسی، هفتم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه، تفسیر گلستان و بوستان سعدی، پنجم اردیبهشت در کتابخانه دکتر شهیدی، مسابقه روزی با گلستان سعدی، پنجم اردیبهشت در کتابخانه آیت الله طالقانی و مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق تا ۲۵ اردیبهشت در کتابخانه حزین لاهیجی از جمله برنامه های ادبی مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.

نمایشگاه و کارگاه سفال با عنوان گویا و خاموش، هفتم اردیبهشت در خانه فرهنگ شیخ هادی، نمایشگاه نگارگری و تذهیب تا ۱۰ اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال، نمایشگاه تصویر سازی تا ۱۴ اردیبهشت در فرهنگسرای بهمن و نمایشگاه نمادهای آیینی و مذهبی تا هشتم اردیبهشت در فرهنگسرای مهر، در برپا خواهند بود.

نمایش فیلم سینمایی قلاده های طلا تا هشتم اردیبهشت در فرهنگسراهای هنگام و گلستان و نمایش عروسکی و موزیکال «گرگ هایی که می خواستن برگردن…» تا ۱۵ اردیبهشت در خانه فرهنگ فدک در این هفته اجرا می شوند.

کارگاه آموزشی پرورش قارچ خوراکی ۹ اردیبهشت در فرهنگسرای ابن سینا، مسابقه ساخت بادبادک با موضوع خلیج فارس، هشتم اردیبهشت در فرهنگسرای فردوس، نمایش بازی های محلی اقوام ایرانی، چهارم اردیبهشت در مجتمع ایرانسرا و مسابقه فانون فارس، تا هشتم اردیبهشت در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شوند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.