۲۵ هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان قزوین احداث می گردد

۲۸ام بهمن ،

ˈمحمدنادر محمدزادهˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در مجموعه شهرک مهرگان ۱۸ مدرسه در حال ساخت است که ۱۲ مدرسه از سوی این اداره کل و شش مدرسه نیز توسط سازمان آموزش و پرورش ساخته خواهد شد.

به گفته وی، در حال حاضر پنج مدرسه از محل تعهدات ما آماده واگذاری است و تا آغاز سال تحصیلی تازه نیز پنج مدرسه دیگر از سوی اداره راه و شهرسازی ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به احداث پنج فضای ورزشی شامل یک باب استخر، سه سالن چند منظوره و یک سالن کشتی، افزود: سه سالن ورزشی توسط اداره کل راه و شهرسازی، یک سالن ورزشی توسط شهرداری محمدیه و یک سالن دیگر توسط تربیت بدنی در حال احداث می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: در مجموعه شهرک مهرگان پنج درمانگاه احداث می گردد که یک درمانگاه از سوی این اداره کل و چهار درمانگاه نیز از سوی بخش خصوصی ساخته می گردد.

محمدزاده به احداث شش باب مسجد، یک ایستگاه آتش نشانی، یک پاسگاه پلیس اشاره کرد و گفت: در مجموعه شهرک مهرگان قزوین هم اکنون ۱۰۰ واحد تجاری در حال فعالیت می باشند و یک ایستگاه CNG و یک ایستگاه پمپ بنزین در حال ساخته شدن است.

وی همچنین با اشاره به احداث پنج فضای سبز در این مجموعه، افزود: عملیات احداث سه پارک تاکنون به انجام رسیده و دو پارک دیگر نیز در حال کف سازی بوده که امیدواریم تا پایان سال به مرحله درختکاری برسند.

محمدزاده اضافه کرد: استخر پارک ۲۲ هکتاری مجموعه مهرگان به پایان رسیده و عملیات کف سازی و اجرای تاسیسات در این پارک همچنان ادامه دارد.

۶۲۷/ ۶۱۴/ ۱۶۴۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.