۲۵ دی افزایش سرمایه بانک دی ثبت می گردد/سود دهی شعب بانک

۱۲م دیماه ،

۲۵ دی افزایش سرمایه بانک دی ثبت می گردد/سود دهی شعب بانک | چاپ |
سه شنبه ۱۲ دی ساعت ۱۲:۵۱

بینا- همایش یک روزه رؤسای شعب بانک دی با حضور دکتر جمالی مدیر عامل، بذری قائم مقام مدیر عامل، عبدی عضو هیات مدیره، معاونان و رؤسای ادارت روز جمعه هشتم آبان ماه در ساختمان ادارات مرکزی بانک برگزار شد.
به گزارش بیناف دکتر جمالی مدیر عامل بانک دی در این نشست با تاکید بر ارزش واهمیت واحد صف در پیشبرد اهداف بانک تصریح کرد: مدیران باید با جبران خدمات کارکنان صف ، اولویت جایگاه صف را به عنوان یک ارزش نهادینه سازند.
وی با اشاره به تاسیس دادستانی ویژه برای سیستم بانکی، از نظارت و تخصصی شدن مباحث بانکی در قوه قضائیه استقبال کرد و افزود: این اقدام حاکی از توجه ویژه مسئولان نظام بر سیستم بانکی است و با عنایت بر شرایط اقتصاد مقاومتی حاکم بر جامعه، وظیفه تک تک کارکنان بانک بسیار حساس تر و سنگین تراز قبل گردیده است.
مدیر عامل بانک دی با اشاره بر آمار و ارقام ۸ ماهه امسال در بخش های مختلف، جایگاه  بانک دی را در سیستم بانکی مناسب ارزیابی کرد.
دکتر جمالی با بیان این نکته که تسهیلات معوق معمولادرخصوص تسهیلات کلان اتفاق می افتد، گفت: ما بر این باوریم که پرداخت تسهیلات کوچکتر به بنگاه های کوچک، به نفع بانک و جامعه است.
وی در ادامه سخنان خود با ذکر این نکته که منفعت  تسهیلات کلان  به اندازه تسهیلات خرد نیست تاکید کرد که تسهیلات خرد صرف تولید یا نیاز حیاتی جامعه می شود.
ایشان در ادامه سخنان خود کارنامه بانک دی را در پرداخت تسهیلات، مثبت ارزیابی کرد و افزود: پرداخت تسهیلات در بانک دی از طریق واحد اعتبارات و شعب صورت گرفته و تسهیلات دستوری و از بالا نداشته ایم.
مدیر عامل بانک دی با اعلام این خبر که در بیست و پنجم دی ماه افزایش سرمایه بانک دی انشاءالله به ثبت خواهد رسید، تاکید کرد: با این افزایش سرمایه بانک دی در زمره ۷-۸ بانک برتر خصوصی قرار می گیرد.
دکتر جمالی با پراهمیت خواندن موازین شرعی و اسلامی در بانک دی خاطر نشان کرد: اولویت جدی ما در بانک دی رعایت شئونات اسلامی است و باید در این حوزه سر آمد همه بانک ها باشیم و به حق بانکداری اسلامی و رعایت موازین اخلاقی نصب العین ماست.
وی با بیان این نکته که رؤسای شعب بانک دی تا کنون از ۳ درصد اختیارات خود استفاده کرده اند، وعده داد رؤسای شعبی که از اختیارات موجود خود استفاده کنند، طبق آیین نامه ها و تا سقف مجاز بر اختیاراتشان افزوده خواهد شد.
مدیر عامل بانک دی در پایان سخنان خود با ابرازعلاقه نسبت به پرداخت وام های خرد و یافتن راهی برای تحقق این مهم، تصریح کرد: اگر کسی  بتواند نیازهای کوچک مردم را برآورده کند به مردم و نظام خدمت کرده است و اگر همه ما برای خدمت رسانی با یکدیگر همکاری کنیم، هرگز این کشور در برابر بیگانگان سرخم نخواهد کرد.
در ادامه این نشست ملکی مشاور مدیر عامل با تقدیر از جذب منابع گسترده طی سه ماهه اخیر در شعب بانک دی، این حرکت را بسیار مثبت و موفق خواند و آن را ناشی از زحمات بی دریغ همکارا ن بانک در شعب دانست.
وی با اعلام این خبر که در طرح شکرانه و پاداش، بانک ۱۶۸ درصد رشد سپرده داشته است، افزود: تا کنون ۲۵ شعبه بانک به سود دهی بالا رسیده اند.
وی در ادامه اطمینان داد که این رقم تا پایان سال به بالای ۵۰ شعبه خواهد رسید.
مشاور مدیر عامل بانک دی با بیان اینکه تا پایان سال جاری درجه بندی شعب انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون تمامی شعب ما از یک درجه بندی استفاده می کردند اما اکنون ۸۵ شاخص برای درجه بندی شعب درنظر گرفته شده است و با این اقدام به همان نسبت دریافتی شعب نیز تغییر خواهد کرد.
ملکی با تاکید بر مسؤلیت تام رؤسای شعب در تعیین محل استقرار پایانه های فروش((pos، تصریح کرد: رؤسای شعب نمایندگان مدیرعامل در شعبه می باشند و نباید اجازه دهند که حتی یک پایانه فروش در جایگاه نامناسب قرار گیرد.
وی در پایان با بیان اینکه شاخص های پرداخت بهره وری تغییر یافته است، برخی از این شاخص ها را میزان پرداخت تسهیلات، ضمانتنامه، تعداد حساب ها، کارت های اعتباری و .. دانست..
در ادامه این نشست ادبی معاون اعتبارات و امور بین الملل ، صالحی معاون بازاریابی و سرمایه گذاری، رحمتی معاون مالی، فتاحی معاون نیروی انسانی وتوسعه مدیریت ، رضوی محسنی رئیس اداره امور شعب و آصف رئیس اداره حقوقی و فرامزی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی مباحثی را درخصوص واحد ها ی مربوطه مطرح کرده و در این راستا با رؤسای شعب به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان این نشست دکتر جمالی مدیر عامل بانک دی از مصطفی مساوات رئیس اداره مالی به پاس مدیریتی توانمند، کارا وخالصانه تقدیر و تشکر کرد و لوح تقدیری به وی اهدا نمود.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.