۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی بهره برداری می گردد

۰۷اردیبهشت،

ˈ اروجعلی علیزاده ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت و نوسازی ۲۵۰ کیلومتر در ۸۰ روستای بالای ۵۰ خانوار استان ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ کیلومتر از راه های روستایی آماده بهره برداری ایجادی است، اعلام کرد: بیشترین عملیات نوسازی راه های روستایی در شهرستان های چاروایماق، ورزقان و مرند صورت گرفته است.

علیزاده گفت: با بهره برداری از این راه های روستایی طول راه های احداث شده استان به شش هزار کیلومتر و راه های آسفالته به چهار هزار و ۸۰۰ کیلومتر افزایش می یابد.

وی قطعه آخر آزاد راه زنجان – تبریز به طول ۲۰ کیلومتر و اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در سفر دکتر محمود احمدی نژاد عنوان کرد و گفت: ۳۹ هزار و ۸۵۵ واحد مسکونی احداث شده در استان در قالب طرح مسکن مهر هم در این سفر بهره برداری می گردد.

علیزاده اعلام کرد: کنار گذر غربی تبریز به طول ۱۵ کیلومتر با ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبارو محور میانه – چاراویماق به طول ۹۰ کیلومتر هم همزمان با سفر چهارم استانی رییس جمهوری اسلامی ایران بهره برداری می گردد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی بیمارستان های مرند و ورزقان را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در این سفر عنوان کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت روز یکشنبه / فردا / میهمان مردم خونگرم و قدرشناس استان آذربایجان شرقی می باشند.

۷۲۳۲/۵۸۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.