۲۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس نهم در سیستان پیش بینی شد

‘رضا محمودی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات نفرات سوم و چهارم مرحله نخست انتخابات مجلس نهم در سیستان برای تصدی یک کرسی نمایندگی مجلس از این حوزه به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: سیستان دو کرسی نمایندگی در مجلس دارد که در مرحله نخست ‘سیدباقر حسینی’ موفق به کسب بیشترین آرای مردم در حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند شد.

جانشین رییس ستاد انتخابات در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به ابطال آرای نفر دوم حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند انتخابات مرحله دوم این حوزه ۱۵ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

او گفت: از صبح امروز تبلیغات برای نامزدهای تعیین شده در چارچوب همان قوانین تبلیغات مرحله نخست انتخابات آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: افرادی مجاز به رای دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم هستند که حتما در مرحله نخست به نامزدهای حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند رای داده باشند و اگر در مرحله نخست در حوزه انتخابیه دیگری رای خود را به صندوق انداخته باشند نمی توانند در این مرحله شرکت کنند.

جانشین رییس ستاد انتخابات در سیستان و بلوچستان افزود: تنها افرادی خارج از حوزه انتخابیه زابل، زهک و هیرمند می توانند در مرحله دوم از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه سیستان شرکت کنند که در دور نخست انتخابات شرکت نکرده باشند که این مهم شامل رای اولیها نیز می شود.

سیستان و بلوچستان هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

۷۳۱۵/۷۴۳۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۷۸۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.