«۲۷ آذر» وقت اعلام نتیجه مسابقه تفسیر قرآن کریم «نورالهدی۵»

۲۱ آبان ،

مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: نتیجه این دوره از مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی۵» ۲۷ آذر مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) از طریق پایگاه اینترنتی تلاوت اعلام خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد تجلیان مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم در روز جمعه ۱۹ آبان ماه در ۱۸۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور، گفت: به قید قرعه به برندگان ممتاز این مسابقات جوایز نفیسی از قبیل کمک بها مسافرت عمره مفرده، کمک بها مسافرت به عتبات عالیات، کمک بها مسافرت مشهد مقدس و جوایز ارزنده نقدی دیگر اهدا خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در دو رشته تفسیر یک جزء(جزء پانزدهم قرآن کریم) و تفسیر سه جزء (اجزای پانزدهم،شانزدهم و هفدهم قرآن کریم) برگزار شد، به کسانی که بتوانند حد نصاب امتیاز، یعنی ۷۰ درصد نمره را دریافت کنند، گواهینامه قبولی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اعطاء می گردد.

تجلیان با اشاره به رشد ۵۴ درصدی میزان حضور شرکت کنندگان در این دوره نسبت به سال پیش، گفت: استان‌های مازندران، بوشهر، کرمانشاه، ‌خراسان رضوی و تهران به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام شدگان را دارا بوده‌اند.

به گزارش تفسیری ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن‌الکریم، این دوره از مسابقات «نورالهدی» طی چندین سال قبل به همت این سازمان و با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.