۲۸ میلیون پیامک از طریق تلفن ثابت ارسال شد

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز : قائم مقام شرکت مخابرات استان تهران با تاکید بر اینکه سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت با استقبال خوبی از سوی مشترکان روبرو شده است، گفت: مشترکان تلفن ثابت طی یک سال بالغ بر ۲۸ میلیون پیامک از طریق تلفن ثابت ارسال کرده اند.

ابراهیم یافتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، دربارهٔ آخرین وضعیت ارائه سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت اظهار داشت: در سال ۹۱ بالغ بر ۲۸ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲۷۶ پیام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت و همراه ارسال شده است که با توجه به تازه بودن این سرویس، رقم قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه سرویس ارسال SMS روی تلفن ثابت در سه نوع اینترنتی – آسانک – دانلود نرم افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) و از طریق گوشی های دارای امکان ارسال پیامک راه اندازی شده است، گفت: با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت، مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند که در این سرویس شماره فرستنده پیامک، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: ارسال پیام کوتاه تلفن ثابت از طریق گوشی نیز با استفاده از گوشی های تلفن ثابت که امکان ارسال پیام کوتاه را داشته باشند میسر است. همچنین از طریق سرویس پیاثا مشترک با استفاده از مودم و بدون نیاز به اینترنت و تنها با رایانه شخصی به تلفن ثابت یا همراه طرف مقابل خود پیامک ارسال می کند.

مهندس یافتیان ادامه داد: ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت با توجه به تعرفه ای که برای پیامکهای تلفن ثابت درنظر گرفته شده بسیار به نفع مشترکان است و از این بابت بسیاری از مشترکان این سرویس را انتخاب کرده اند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.