۲۸ دستگاه خودروهای مجهز به مسلسل در مرکز و شمال سوریه منهدم شد

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، ۱۲ دستگاه از این خودروها در منطقه تفنتاز ادلب و اطراف این شهر در شمال غرب سوریه و نزدیک مرز این کشور با ترکیه و ۱۰ دستگاه نیز در منطقه داره عزه در اطراف شهر حلب منهدم شد.

۵ دستگاه دیگر از خودروهای مجهز به مسلسل در منطقه خان العسل در شهر حلب و یک دستگاه نیز در منطقه الرستن در استان حمص در مرکز سوریه منهدم شد.

۵۱ دستگاه از این خودروها نیز صبح شنبه در مناطق شمال، مرکز و جنوب سوریه همراه با نفرات مستقر در آنها منهدم شده بود.

یک مخفیگاه افراد مسلح هم در مزرعه ای در بین مناطق سلقین و حارم در استان ادلب از سوی نیروهای امنیتی سوریه شناسایی و منهدم شد که در جریان آن شمار زیادی از نفرات مستقر در آن کشته و یا زخمی شدند.

بر اساس اعلام تارنمای ˈان بی انˈ نیز که اخبار سوریه را منتشر می کند ، نیروهای نظامی ارتش سوریه نیز در شهرک شمیسه در نزدیک منطقه تلکلخ در استان حمص در جریان درگیری با افراد مسلح شماری از آنان را کشتند.

یک کارگر شرکت برق در منطقه القصیر استان حمص بر اثر انفجار بمب کارگذاشته شده در یک دستگاه خودرو این شرکت کشته و دو نفر دیگر از کارگران آن زخمی شدند.

یک بمب کنترل از راه دور هم در خربه مارتین در اطراف شهر ادلب به وزن ۵۰ کیلوگرم از سوی نیروهای امنیتی سوریه کشف و خنثی شد.

نیروهای امنیتی سوری نیز در مسیر اریحا به جسر الشغور با افراد مسلح که اقدام به بستن راه کرده بودند درگیر که در جریان آن همه این افراد کشته شدند.

در جریان دو عملیات دیگر نیروهای سوری در منطقه خان العسل در شهر حلب هم شماری از افراد مسلح کشته شدند.

خاورم**۱۴۳۶** ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.