۲۸ قطعه تجهیزات پمپ های مورد نیاز پالایشگاه فجر جم بومی سازی شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم روز سه شنبه به نقل از حمید رضا عیدی نژاد افزود: کارگاه مرکزی شرکت پالایش گازفجرجم با تکیه بر تخصص موجود و بالقوه پرسنل توانسته است بیش از۵۰۰ قلم قطعات یدکی ماشین آلات و تجهیزات پالایشگاهی را بومی سازی و از طریق ایجاد شناسنامه فنی سامان دهی کند.

رییس کارگاه مرکزی شرکت پالایش گازفجرجم اضافه کرد: روند خود کفایی در این شرکت ادامه دارد وانتظارمی رود تا پایان یک دوره سه ساله تمامی قطعات ماشین آلات و تجهیزات دوار مورد نیاز در داخل پالایشگاه ساخته شود.

وی ادامه داد: همچنین ساخت ۱۵عدد نازل های افشانک برای فیلتر پریکوت واحدهای پالایشگاه از دیگر فعالیت های کارگاه مرکزی شرکت پالایش گازفجرجم است.

عیدی نژاد گفت: این نازل ها به صورت یک سری ۱۵ تایی روی هدر اصلی فیلترهای پریکوت برای واحد پالایش نصب می شوند که به علت کارکرد طولانی مدت معیوب و مستعمل شده بودند و به دلیل تحریم امکان تهیه آنها از شرکت سازنده خارجی مقدور نبود.

وی افزود: کارگاه مرکزی پالایشگاه فجر جم برای خودکفایی و تامین داخلی قطعات اقدام به طراحی و ساخت نازل های بادوام تر، با کارایی بیشتر و هزینه کمتری نسبت به نمونه اصلی کرده است، طوری که نازل های ساخته شده در سرویس قرار گرفته و رضایتبخش است. ک/۱

۵۳۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. shokrzadeh:

    با سلام بسیار عالی است واز مطالب خوبتان استفاه کردیم خواهشمند است اگر پروژه با موضوع پمپ های پالایشگاهی دارید به ایمیل اینجانب ارسال فرمائید
    با تشکر- شکرزاده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.