۲۹۰ اقدام ملی طی دو سال اخیر در وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش وپرورش خبرداد:‌

حاجی بابایی گفت: ۲۹۰ اقدام ملی درطول دوره ۲ سال اخیردروزارت آموزش وپرورش صورت گرفته است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حاجی بابایی به ۲۹۰ اقدام ملی انجام شده اشاره کرد و افزود: کتابچه ای درخصوص این اقدامات درحال آماده شدن است که بخش زیادی از این اقدامات را معلمان نمی‌دانند.

وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر این‌که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سال تحصیلی آینده هیچ استانی درسراسرکشور کمبود نیرو نخواهد داشت، افزود: براساس سیاست جدید ملاک پیشرفت استان به تعداد همکاران و دانش آموزان استان بستگی دارد.

وی در ادامه یاد آور شد: ساماندهی معلمان درچندسال آینده بهتر و تخصصی‌تر خواهد شد و با مدیریت، ساماندهی نیروی انسانی دربعضی از استان‌ها، مشکلات برطرف می‌شود.

حاجی بابایی به ۴۰ سیاست جدید که درحال آماده شدن وابلاغ به استان ها است اشاره کرد و افزود: مدیرکل آموزش وپرورش استان بر اساس نیاز درمناطق مختلف استان تمامی حق التدریس‌ها، تربیت معلم ها و سرباز معلم‌ها را برای سال تحصیلی جدید ساماندهی خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‎‌که سال پرکاری را در پیش رو داریم، افزود: با نظارت، دقت و دل گرمی می‌توانیم سیاست‌های تنظیم شده را به پیش ببریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ۳۵ دانش آموز دریک کلاس نوبت صبح از ۱۷ دانش آموز در یک کلاس نوبت عصر بهتر است و یک مدرسه هم نباید در نوبت بعدازظهر وجود داشته باشد مگر موارد خاص که باید به وزارتخانه اعلام شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.