۳ طلای دسته ۹۴ کیلوگرم برای فضلی

۱۱خردادماه،

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم درحالی آغاز شد که همه نگاه‌ها به رقابت دو قهرمان جهان، میلاد رشیدی و امیرحسین فضلی بود.

رشیدی که در رقابت‌های جهانی ازبکستان با مهار وزنه ۱۶۰ کیلویی مدال طلای یکضرب را به دست آورده بود، جمعه شب و در دوحه قطر حدنصاب ۱۵۰ را به نام خود به ثبت رساند تا امیرحسین فضلی با مهار وزنه ۱۵۱ بالاتر از او صاحب نشان طلا شود. در دوضرب هم رقابت این دو وزنه بردار ایرانی بسیار نزدیک بود، به طوری که رشیدی با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم به کار خود خاتمه داد و فضلی در آخرین حرکت خود موفق شد وزنه ۱۸۱ کیلویی را بالای سر ببرد.

به این ترتیب فضلی که در رقابت‌های جهانی ازبکستان با حدنصاب مجموع ۳۲۸ کیلوگر روی سکوی سوم ایستاده بود، در دوحه قطر با پیشی گرفتن از قهرمان جهان، میلاد رشیدی، با حدنصاب ۳۳۲ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی ایستاد و رشیدی هم با حدنصاب مجموع ۳۳۰ کیلوگرم سه مدال نقره وزن ۹۴ کیلوگرم را از آن خود کرد.

در این وزن وزنه بردار ازبکستانی با حدنصاب مجموع ۲۹۱ کیلوگرم (۱۲۹ یکضرب و ۱۶۹ دوضرب) با اختلاف زیاد نسبت به دو نماینده کشورمان روی سکوی سوم ایستاد.

پانزدهمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا بعدازظهر امروز با برگزاری رقابت‌های دسته ۹۴+ کیلوگرم، جایی که علیرضا سلیمانی و پیمان جان، مدعیان اصلی کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی در آن می باشند، به پایان خواهد رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.