۳ مجموعه جدید از نگاه شعر معاصر برای مجوز به ارشاد رفتند

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انتشار تعدادی از دفترهای شعر مجموعه شعر نگاه معاصر توسط انتشارات نگاه، ۳ مجموعه شعر از شاعران کشور، به تازگی برای اخذ مجوز به ارشاد ارسال شده است. این مجموعه اشعار از واهه آرمن، هرمز علی‌پور و بکتاش آبتین هستند.

مجموعه شعرهای «خیابان ایرانی» از فرزاد آبادی، «آستارا بندر بی‌کشتی» از داود تقی‌زاده و «یاسمن در باد» از اسماعیل یوردشاهیان هم ۳ مجموعه‌ای هستند که بعد از لزوم اعمال اصلاحیه، توسط ناشر اصلاح شده و دوباره برای اخذ مجوز به ارشاد ارسال شدند.

«چند رضایی» سروده رضا حیرانی، «و تن فروشی نیست» سروده فریاد شیری، «دختر خوبی که شاعر است» سروده سپیده جدیری و «امپرسیون بیرون غار» سروده شهین خسروی نژاد عنوان ۴ مجموعه شعری بودند که چندی پیش منتشر شدند و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شدند. از این میان چاپ اول مجموعه شعر «چند رضایی» به اتمام رسیده و چاپ دوم آن تا مهر یا آبان ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

۴ مجموعه شعر «خواهرخانه» از داریوش معمار، «چشم به راه ابریشم» از علی اسداللهی، «بر میز بی‌گلدان» از مریم مهرآذر و «سردانه» از علی‌ کاکاوند هم از دیگر کتاب‌های مجموعه شعر نگاه معاصر بودند که در نمایشگاه کتاب تهران فروش خوبی داشته‌اند و ناشر پیش‌بینی می‌کند با میزان فروش فعلی‌‌شان، حداقل ۲ عنوان از این تعداد تا پاییز امسال به چاپ دوم برسند.

اما جدا از مجموعه شعر نگاه معاصر، انتشارات نگاه جلد سوم مجموعه اشعار سیدعلی صالحی را به خوبی به فروش رسانده است. مجموعه شعر اسماعیل شاهرودی و مجموعه هایکوهای سیروس نوذری هم از دیگر کتاب‌های شعر این ناشر هستند که فروش بیشتری نسبت به دیگر کتاب‌های شعر دارند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.