۳ هزار دستگاه پارس تندر طی سه ماه آینده وارد بازار خواهد شد + قیمت

مدیر بازاریابی، پیشبرد فروش محصولات برند شرکای تجاری سایپا گفت: با توجه به تغییراتی که در خودرو پارس تندر نسبت به تندر ۹۰ انجام شد، ۷۰۰ دستگاه از این محصول در سراسر کشور پیش فروش شد.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین» به نقل از سایپانیوز، پیش فروش پارس تندر از دوشنبه هفته جاری در ۷۰۰ نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز و با استقبال گسترده هموطنان خصوصاً قشر جوان روبه‌رو شده است.
امیر حسن امیری مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند شرکای تجاری گروه خودرو سازی سایپا با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به تغییراتی که در خودرو پارس تندر نسبت به تندر ۹۰ انجام شده است استقبال از پیش فروش این خودرو بسیار گسترده بوده و در دقایق اولیه آغاز این طرح ، ۷۰۰ دستگاه از این محصول در سراسر کشور پیش فروش شد.
وی افزود : در سه ماهه سوم سال جاری برای ماههای مهر ، آبان و آذر ۳۰۰۰ دستگاه پارس تندر تولید و به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رقم تا پایان سال به ۱۸۰۰۰ دستگاه خواهد رسید.
امیری تصریح کرد: خودرو تندر ۹۰ یکی از کیفی‌ترین خودروهای تولیدی کشور در این سطح قیمت است و با تغییرات انجام شده در این محصول و اضافه نمودن آپشن‌های مورد پسند جوانان با استقبال بی‌نظیر این قشر از خریداران مواجه شده است.
وی گفت : پارس تندر در دو تیپ پایه با پیش پرداخت ۱۲۵ میلیون ریال و تیپ اسپورت با پیش پرداخت ۱۳۵ میلیون ریال پیش فروش شده است. وی در خصوص زمان تحویل خودروهای پارس تندر گفت: خودروهای پارس تندر از مهرماه و بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
تولید این محصول از تیرماه در شرکت پارس خودرو آغاز شده است.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۷ تیرماه
ساعت ارسال: ۱۱:۴۲


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.