۳ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی کشور در انتظار ۶۵۰ میلیارد تومان بودجه

۱۶م اسفند ،

معاون حقوقی امور مجلس وهماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: حدود ۳ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که نیازمند ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال وبختیاری، سید احمد رسولی نژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: در پایگاه اینترنتی خبری استان ها، ۵۶ درصد از مخاطبین، خبرها مربوط به جوانان را می پسندند.

وی ادامه داد: در دنیا حدود ۵۵کشور، وزارت جوانان و ورزش دارد. اعتقاد بر این است که باید به خواسته های جوانان احترام گذاشت و مهم ترین خواسته جوانان نیاز به ورزش و تفریحات ورزشی است.

رسولی نژاد با بیان اینکه امسال حتی یک درصد اعتبار به وزارت ورزش و جوانان داده نشده افزود: حدود ۳ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که نیازمند ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار است این در حالی است که ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها درنظر گرفته شده و تاکنون در بخش عمرانی تنها ۶۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از تاسیس وزارت ورزش وجوانان یکسال می گذرد و ساختار این سازمان در سال ۹۱ ابلاغ شد تصریح کرد: مهمترین مشکل این سازمان نبود اعتبارات است.

رسولی نژاد گفت: اگر ورزش برای جوانان لازم است، برای بانوان واجب است چرا که سلامت یک زن در خانواده به معنای سلامت کل خانواده است.

به گزارش ایسنا، سرپرست قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: در استان انتخابات بعضی از مجامع هیات های ورزشی مانند کشتی، دوچرخه سواری و کاراته برگزار شده و با توجه به کمبود اعتبارات حدود ۱۰۰برنامه فرهنگی ورزشی نیز در ایام دهه فجر اجرا شده است.

عبدالرحمان قاسمی، افتتاح استخر سامان، سالن ورزشی شیخ شبان و سالن ورزشی کیار را از مهم ترین اقدامات این سازمان در دهه فجر اعلام کرد.

در این مراسم جهانگیر خبازی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری معرفی و از خدمات عبدالرحمان قاسمی تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.