۳۰پروژه عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بطور همزمان افتتاح شد

۱۷ام بهمن ،

به گزارش ایرنا ، معاون وزیر علوم و تحقیقات و فناوری سه شنبه شب در حاشیه این ایین گفت: در ایام مبارک دهه فجر تعداد ۱۸۰طرح عمرانی در مراکز آموزش عالی کشور با زیر بنای ۳۰۰هزار مترمربع و هزینه ای بالغ بر کهزار و ۵۰۰میلیاردریال طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

دکتر علی اکبر متکان افزود: از این تعداد طرح ۵۲ مورد ان با اعتبار بالغ بر ۳۷۰میلیارد ریال متعلق به دانشگاه فنی حرفه ای بوده که امروز ۳۰طرح آن بطور همزمان افتتاح شد .

وی همچنین افزود: ۷۰درصد افتتاح پروژه های مراکز آموزش عالی در دو دهه از سال یعنی هفته دولت و دهه مبارک فجر آغاز شده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز در مناسبت های مختلف از جمله اعیاد و سالروزها به بهره برداری خواهند رسید.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هم در این مراسم گفت: افتتاح مجموعه پروژه های دانشگاهی فنی و حرفه ای به این صورت ،تجربه اولیه ماست که ان را با شعار توانمندی ملت ایران و فرزندان این مرز و بوم بصورت ویدئو کنفرانس عملیاتی کردیم.

دکتر سهراب رضایی افزود: همزمان با این آیین ،آموزشکده های فنی و حرفه ای شهرهای تبریز،امل،اراک،بوشهر،اردکان ،ملایر،مشهد، سنندج ،همدان و یزد نیز افتتاح شد.ک/۲

ع .م/ ۷۳۷۴/ ۶۶۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.