۳۰آبان پایان مهلت ثبت‌نام آرم طرح ترافیک/ثبت‌نام ۴۷هزار نفر برای دریافت آرم

۲۹ آبان ،

Multimedia_pics_1390_12_Photo_2441.jpg

قائم مقام سازمان حمل و نقل ترافیک گفت: مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک تمدید نمی شود و متقضیان تنها تا ساعت ۲۴ ، سی ام آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت تقاضای خود در پایگاه اینترنتی شهرداری تهران اقدام کنند.

به گزارش تفسیری سرویس«شهری» ایسنا، حسینی پویا با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون ۴۷هزار نفر برای دریافت مجوز طرح ترافیک ثبت نام کردند که پیش بینی می گردد طی امروز و فردا این میزان به حدود ۵۵ هزار نفر برسد.

وی تصریح کرد: از روز ۳۰ آبان به بعد پایگاه اینترنتی ثبت نام بسته خواهد شد و نسبت به بررسی تقاضای متقاضیان اقدام می کنیم.

حسینی پویا با تاکید بر این که نتیجه و اسامی اشخاص واجد الشرایط تا نیمه آذر اعلام می گردد، گفت: نتیجه از طریق پایگاه اینترنتی شهرداری و سامانه ثبت‌نام آرم طرح ترافیک اعلام خواهد شد تا متقاضیان بتوانند اسناد و مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه دهند تا پس از بررسی پرونده و مدارک آنها نسبت به صدور آرم طرح ترافیک برایشان اقدام شود.

وی تاکید کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام و واگذاری آرم‌ها به صورت الکترونیک خواهد بود و شهروندان جدا از هر گونه مراجعه حضوری به سازمان حمل‌ونقل و ترافیک اجتناب کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.