۳۰سال زندگی زیر صخره +عکس

۳۰م دیماه ،

“بنیتو هرناندز” و همسرش از جمله کسانی می باشند که در یکی از عجیبترین خانه های دنیا زندگی می کنند. آن ها نزدیک به ۳۰ سال است که در زیر یک صخره زندگی می کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، خانه یکی از مهمترین لوازم زندگی برای خانواده ها است. بسیاری از خانواده در آپارتمان ها مشغول زندگی می باشند درحالی که بعضی نیز در مکان های عجیبی زندگی می کنند.

“بنیتو هرناندز” و همسرش که اهل مکزیک می باشند از جمله کسانی می باشند که در یکی از عجیبترین خانه های دنیا زندگی می کنند. آن ها نزدیک به ۳۰ سال است که در زیر یک صخره زندگی می کنند.

او زمانی که تنها ۸ سال سن داشت سنگ بزرگی را در ۸۰ کیلومتری از مرز آمریکا دیده بود و از همان دوران علاقه داشت تا خانه ای را در زیر آن بنا کند.

در حالی که بسیاری از کودکان این سنی آرزوهای عجیب و غریب بسیاری دارند اما بنیتو تصمیمی گرفت این آروزیش را برآورده کند و به همین سبب تصمیم گرفت تا این سنگ را به نام خودش ثبت کند.

او بعد از سال ها تلاش توانست سنگ را صاحب شود و آغاز به کندن زیر آن کرد. او با استفاده از سیمان و آجرهای متفاوت خانه ای را در زیر این سنگ بنا کرده است.

این خانه البته سیستم انرژی ندارند  اجاق آن با سوخت های چوبی کار می کند و همچنین برق نیز در این منطقه وجود ندارد. صاحباخانه می گوید زندگی در این خانه در تابستان ها بسیار آسان تر است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.