۳۰هزار نفر، امسال در دستگاه های دولتی استخدام می شوند

‘سیدصادق ناوندی’ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در شهرکرد افزود:این۳۰ هزار نفر از طریق برگزاری آزمون علمی، انجام مصاحبه و گزینش به استخدام دستگاه های اجرایی درمی آیند.

به گفته وی، جذب و ساماندهی نیروهای جدید از سوی استانداریها و بر اساس تخصص و تعهد افراد انجام می شود.

وی افزود:این استخدامها با انجام مراحل قانونی و رسمی امور استخدامی صورت خواهد گرفت.

ناوندی گفت: برای استخدام در دستگاه های دولتی،داشتن شرایط لازم عمومی و تخصصی،مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر و کسب نمره قبولی در آزمونهای استخدامی، الزامی است.

مشاور وزیر کشور و مدیرکل توسعه منابع انسانی و امور ایثارگران وزارت کشور اظهار داشت: مجوز تامین نیرو بر اساس اعلام نیاز دستگاه های مختلف در استانها ابلاغ می شود.

ناوندی در باره استخدام فرمانداران و بخشداران نیز گفت:اغلب فرمانداران و بخشداران کشور در استخدام استانداریها هستند و هر وزارتخانه موظف به تامین نیروی موردنیاز خود است اما در صورت نیاز به تخصص افرادی خارج از سازمان، هر دستگاه تا سقف ۱۵ درصد نیروی خود را به صورت مامور می تواند از وزارتخانه های دیگر تامین کند.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و امور ایثارگران وزارت کشور همچنین در گردهمایی روسای اداری و مالی استانداریها گفت: نگاه به نیروی انسانی باید سرمایه ای باشد نه ابزاری چرا که نیروی انسانی،بزرگترین سرمایه یک کشور محسوب می شود.

به گزارش ایرنا،گردهمایی سراسری دو روزه مدیران و مسوولان اداری و مالی و روسای اداری استانداریهای سراسر کشور در سالن’ شهید جعفرزاده’ معاونت برنامه ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

۷۳۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۶۱۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.