۳۰ فقره پرونده گران فروشی برای کارخانه های تولید محصولات لبنی تشکیل شد

‘ نظر علی حاجی پاشا’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در سه ماه گذشته با انجام گشت های بازرسی سیار از بازار، سه هزار و ۱۶۹ فقره پرونده برای متخلفین حوزه های بهداشت و درمان، مسکن، قاچاق کالا وارز، حامل های انرژی و کارخانه ها تشکیل شده است.

به گفته وی تعداد پرونده های تشکیل شده در سه ماه گذشته به صدور محکومیت مالی ۹۸۷ میلیون تومانی برای متخلفان منجر شده است.

معاون رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور یادآور شد: در فروردین ماه امسال ۱۹ هزار و ۱۶۱ مورد گشت سیار در سطح استان تهران صورت گرفته که این تعداد گشت به تشکیل هزار و ۳۹۸ فقره پرونده انجامیده است .

حاجی پاشا افزود: در مجموع، متخلفان پرونده های یاد شده در فروردین ماه به یک میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۶۸۰ ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران همچنین از تشکیل هزار و ۱۸۴ فقره پرونده برای متخلفان اصناف مختلف در اردیبهشت ماه امسال در اجرای ۲۰ هزار و سه مورد گشت سیار خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه گذشته، متخلفان پرونده های تشکیل شده به بیش از پنج میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گفته وی از ابتدای خرداد ماه جاری تاکنون نیز ۵۸۷ فقره پرونده برای متخلفان اصناف تشکیل شده و این تعداد پرونده به صدور محکومیت مالی به بیش از سه میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال برای متخلفان منجر شده است.

اجتمام**۹۱۴۰****۱۵۴۴**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۷۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.