۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین وسایل گرمایشی و استاندارد مدارس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

مرتضی رئیسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پیش از آغاز فصل سرما بخشنامه ای را با امضای وزیر آموزش و پرورش ارسال می کنیم که در آن نکات ایمنی تذکر داده شده است.
وی با اشاره iبه اینکه امسال هم استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد نظیر بخاری های چکیده در مدارس ممنوع است بیان داشت:‌از سال ۸۹ برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش ردیف اعتباری ملی و خاصی برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس در نظر گرفته شده و طی ۲ سال قبل روند استاندارد سازی و تامین وسایل استاندارد جدی تر گرفته شده و با اعتبار امسال مشکلی در زمینه تامین وسایل گرمایشی استاندارد و تعمیرات سیستم گرمایشی نداریم و بخشی از امکانات تعمیرات که در قالب بودجه های استان است صرف تعمیرات و استاندارد نمودن سامانه های حرارتی مدارس می گردد.
رئیسی با اشاره iبه اینکه هیچ کدام از مدیران مدارس مجاز نمی باشند از وسایل گرمایشی غیر استاندارد برای گرمایشی مدارس استفاده نمایند خاطر نشان نمود: نظارت های لازم توسط عوامل اداره کل نوسازی مدارس استان ها صورت می گیرد و iبه همهی استان ها ممنوعیت استفاده از سیستم غیر استاندارد ابلاغ شده است. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.