۳۰ ویژه برنامه ˈدهه کرامتˈ در ایلام برگزار می شود

حجت الاسلام ˈجواد نوریˈ روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد برنامه با هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف از امروز تا پایان دهه کرامت برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشن شکوفه های نور را آغازگر برنامه های دهه کرامت در استان دانست و ادامه داد: در این جشن که امروز با حضور یک هزار دانش آموز دختر در مدرسه آقا حسین ابن علی(ع) برگزار می شود دختران برتر استان مورد قدردانی قرار می گیرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: همچنین فردا چهارشنبه کاروان خدام حرم رضوی وارد استان شده و برنامه هایی نظیر دیدار و سرکشی از بیمارستان ها و زندانها خواهند داشت.

نوری بیان کرد: جشن بزرگ زیر سایه خورشید نیز با حضور خادمان حرم رضوی و سخنرانی و مداحان کشور در شب میلاد امام رضا(ع) ششم مهرماه در مرکز استان و چهار امامزاده برگزار خواهد شد.

وی غبارروبی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، کوهپیمایی، دیدار خادمان حرم رضوی با جانبازان و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و کتب مذهبی، جشنواره شعر، ایستگاه نقاشی و همایش علمی سیره رضوی را از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در این استان عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از عموم مردم استان برای شرکت در آیین های این دهه دعوت کرد.

وی بیان کرد: رسانه ها نیز در این زمینه برای اطلاع رسانی مطلوب آیین های این دهه باید همکاری لازم داشته باشند.

میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است. ک/۳

۷۱۷۱/۵۴۰/۵۶۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.