۳۰۰نمایشگاه طرح ضیافت

جام جم آنلاین: سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از برپایی ۳۰۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای تنظیم بازار ایام ماه مبارک خبر داد و گفت: امروز برای تنظیم قیمت شیر تصمیمات جدی گرفته می‌شود.

 حسن رادمرد در خصوص اقدامات تنظیم بازار برای ایام پرتقاضای سال و ماه مبارک رمضان اظهارداشت : ۳۰۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که شامل ۱۱ گروه کالایی مواد پروتئینی، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ،‌زولبیا و بامیه، خرما،‌شکر،‌برنج، حبوبات و لبنیات می‌شود از ۲۵ تیرماه در ۳۰۰ نقطه کشور کارخود را آغاز و تا پنجم مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت:‌ برای نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سال جاری غرفه‌ها به طور رایگان در اختیار واحدهای صنفی قرار می‌گیرد تا کالاهای عرضه شده در این غرفه‌‌ها با تخفیف مناسب عرضه شود.

وی در خصوص افزایش قیمت محصولات لبنی افزود:‌برخی نهاده‌های دامی تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند و برخی واحدهای دامداری نیز از عرضه شیر به قیمت مصوب ۶۲۰ تومان سر باز می‌زنند، لذا طی جلسه ای که عصر امروز برگزار می‌شود در این خصوص تصمیمات جدی اخذ می‌شود.

رادمرد در خصوص تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومانی اظهار داشت: هفته گذشته ثبت نام و معرفی ۴۰ هزار واحد صنفی برای دریافت تسهیلات ۲۵۰میلیارد تومانی صنوف انرژی‌بر آغاز شده است و مابه‌التفاوت نرخ سود این تسهیلات به بانک ملی ایران واریز شده است.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.