۳۰۰ میلیون حاصل تلاش سه کارگردان فیلم اولی+تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ سالن های سینمایی این روزها با اکران فیلم های جدید رنگ دیگری به خود گرفته اند.گر چه از ابتدای هفته این فیلم ها فروش چندانی نداشتند و در نهایت میانگین فروشی ۴ میلیون تومانی برای خود رقم زنند.

فیلم سینمایی” کلاه قرمزی و بچه ننه” که ۵۵ روز صدرنشینی در گیشه های سینمایی را تجربه کرده است این روزها از تعداد سالن های سینمایی نمایش دهنده آن کاسته شده و همچنین افت فروش بسیار داشته است.
“کلاه قرمزی و بچه ننه ” در مجموع فروش خود را به ۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون در تهران رسانید.

فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی “محمد بانکی” که وارد هفته پنجم نمایش خود شده است با ۱۷ سالن سینمایی مجموع فروش خود را به ۵۱۰ میلیون تومان رسانید که دومین فیلم پر فروش گیشه های سینمایی است.

فیلم سینمایی “بغض” به کارگردانی رضا درمیشیان نیز که وارد هفته چهارم نمایش خود شده است با ۱۶ سالن سینمایی فروشی ۱۳۰ میلیون تومانی را پشت سر گذاشته است.

فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی مرتضی شایسته نیز وارد هفته چهارم اکران خود شده است. این فیلم با داشتن ۱۳ سالن سینمایی فروشی ۱۵۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.
گرچه فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها فروش چشم گیری ندارند اما باید این را هم در نظر بگیریم که “من همسرش هستم” و “بغض” اولین تجربه کارگردانی آنها محسوب می شود که با در نظر گرفتن اولین تجربه کارگردانی آنها فروشی متوسطی را سپری کرده اند.

فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان که وارد هفته چهارم نمایش خودشده است با داشتن ۲۲ سالن سینمایی در مجموع فروشی ۹۳ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است گرچه انتظار فروش بیشتری از این فیلم می رفت اما در نهایت این فیلم نتوانست در هفته های اولیه اکران خود فروش چندانی داشته باشد.

فیلم سینمایی “اختاپوس” به کارگردانی سید جواد هاشمی در زمینه سینمای کودک نیز به تازگی اکران شده است این فیلم با داشتن ۲۳ سالن سینمایی و ۵ روز نمایش فروشی ۴۵ میلیون تومانی را سپری کرده گرچه این فیلم جایگزین فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه شده است اما کلاه قرمزی و بچه ننه همچنان فیلم پر فروش گیشه های سینمایی است.

فیلم سینمایی “همبازی” به کارگردانی غلامرضا رمضانی و با بازی حمید فرخ نژاد و نیکی کریمی نیز دیگر فیلم سینمایی جدول اکران است که به تازگی اکران شده است.
این فیلم با داشتن کمترین سالن سینمایی و ۵ روز نمایش ضعیف ترین فیلم سینمایی در حال اکران است این فیلم تا کنون فروشی ۱۰ میلیون تومانی داشته است.
گفتنی است؛ اگر نگاهی به فیلم های سینمایی در حال اکران بیندازیم متوجه می شویم که از ۷ فیلم سینمایی در حال اکران سه فیلم سینمایی “من همسرش هستم “به کارگردانی “مصطفی شایسته”، “بغض” به کارگردانی “رضا درمیشیان” و “اختاپوس” به کارگردانی “سید جواد هاشمی” اولین تجربه کارگردانی آنها محسوب می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.