“۳۱ هزار کارگر معدن تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند”

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۱:۵۹:۱۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خبر داد:

بزرگنمایی:  

  نوروزی از پوشش بیمه تکمیلی درمان برای بیش از ۳۱ هزار کارگر معدن خبر داد.
به گزارش به گزارش سرویس اقتصادی آریا، اکبر نوروزی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده کلیه کارگران شاغل در این شرکت که اکثراً در مناطق محروم کشور در حال کار هستند تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گرفتند.
مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصریح کرد: این بیمه علاوه بر پرداخت هزینه های دارویی، بیمارستانی و بیماریهای خاص و صعب العلاج نظیر سرطان، ام اس، پارکینسون، هپاتیت و … هزینه های درمانی خارج از کشور را نیز تحت پوشش خود دارد و از جمیع جهات یک بیمه کامل و فراگیر محسوب می شود.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه های کارگران در معادن تحت پوشش این شرکت، پرداخت هزینه های گزاف درمانی بود و با توجه به اینکه کار در معدن، فعالیتی بسیار حساس و پرمخاطره محسوب می شود با رفع این دغدغه فکری، در نهایت ایمنی کار در این بخش را به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار نباید علاوه بر تحمل  بیماری، درد و رنج دیگری را هم تحمل کند گفت: با توجه به اینکه کار در معادن بعنوان یکی از مشاغل سخت و زیان آور در دنیا به شمار می آید و از طرفی هزینه های بالای درمانی برای کارگران و خانواده های آنها یک دغدغه اساسی بوده است این شرکت تصمیم به حل اساسی این معضل گرفت.
نوروزی با آرزوی سلامتی برای همه تلاشگران این عرصه، بیمه تکمیلی درمان را خدمتی کوچک برای کارگران سخت کوش معدن دانست. که به طور یکسان برای مدیران و همه کارگران برقرار گردیده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۳۵۹۱۰۹۵۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.