۳۱ هزار خانوار خراسان جنوبی صاحب مسکن شدند

۲۶م اسفند ،

ˈمجید امینیˈ روز شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی افزود: در سال ۸۵ منابع بانکی استان چهار هزار میلیارد ریال بود و اکنون به ۱۸ هزار ریال افزایش یافته که بیانگر روند رو به توسعه استان است.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی در سال ۸۵، پنج دهم از ارزش افزوده استان را دارا بوده که این رقم در حال حاضر به ۷۸ صدم درصد رسیده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: طی این مدت تعداد خانوارهای استان نیز از ۱۵۹ هزار و ۹۹۴ خانوار به ۱۸۳ خانوار افرایش یافته است.

امینی افزود: امسال میزان انعقاد قرارداد با بانکها در بخش سرمایه گذاری طرحهای کشاورزی در خراسان جنوبی حدود ۶۱۰ میلیارد ریال بود که نقش موثری در توسعه استان داشته است.

وی میزان اعتبارات خراسان جنوبی از محل دو درصد درآمد نفت را ۴۱۰ میلیارد ریال طی سال جاری ذکر و بیان کرد: از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: اعتبارات ملی استانی شده امسال ۵۴۰ میلیارد ریال بود که ۳۰ درصد آن ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در بخش اعتبارات استانی از ۱۱۱۰ میلیارد ریال، ۱۸ درصد آن تخصیص یافته گفت: امسال ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ماده ۱۲ برای عمران شهری و روستایی به خراسان جنوبی اختصاص یافت.

امینی، از ابلاغ ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات به خراسان جنوبی برای زلزله زهان خبر داد و افزود: از این میزان ۴۰ میلیارد ریال به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ شده است.۶۶۵/۱۱۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.