۳۱۱سال حبس برای جوان آمریکایی+عکس

قاضی دادگاه کارولینای شمالی، جوان ۲۴ ساله ای را به جرم تیراندازی در یک رستوران که به مرگ یک پسر بچه ۴ ساله و مجروح شدن ۵ نفر دیگر منجر شد، به ۳۱۱ سال حبس محکوم کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری “آسوشیتدپرس”، یک مرد ۲۴ ساله آمریکایی در حادثه تیراندازی در حیاط خلوت یک رستوران در ایالت “کارولینای شمالی” که به مرگ یک پسر بچه ۴ ساله و زخمی شدن ۵ نفر دیگر منجر شد، مجرم شناخته و به ۳۱۱ سال زندان محکوم شد.

در این خبر آمده است که “دوریس شاکلی” قاضی دادگاه،‌ تیراندازی در این رستوارن را “بی رحمانه” و “بی معنی” توصیف کرد و “اورلاندو لوپز” جوان ۲۴ ساله آمریکایی را که عامل این تیراندازی بود، به ۳۱۱ سال حبس محکوم کرد.

 

 

لوپز

 

این خبرگزاری در ادامه نوشته است که لوپز به قتل درجه یک و سایر اتهامات در تیراندازی ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی در کارولینای شمالی محکوم شد؛ مقامات مربوطه اعلام کرده اند که لوپز به همراه “پائول برادن” ۲۲ ساله از حیاط خانه ای به سمت مردمی که در رستوران حضور داشتند، تیراندازی کرده اند.

 

در جریان این تیراندازی “اسکایلر رپ” پسر بچه ای ۴ ساله کشته شد و ۵ فرد بزرگسال از جمله مادر این پسر بچه چهار ساله زخمی شدند.

 

در این خبر آمده است که به نظر می رسد که این تیراندازی در اوج دشمنی میان دو خانواده صورت گرفته است.

برادن ۲۲ ساله نیز به اتهاماتی شبیه لوپز متهم شده و قرار است که دادگاه درباره او حکم صادر کند.

 


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.