۳۱۹ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

بورس

بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان در بازار دوم با جابجایی ۲۰ میلیون و ۶۸۳ هزار سهم و با نرخ ۲ هزار و ۱۸ ریال داشت.

ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۵۹ میلیون اوراق بهادار به ۳۱۹ میلیارد ریال رسید.

به گزارش فرابورس، بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان در بازار دوم با جابجایی ۲۰ میلیون و ۶۸۳ هزار سهم و با نرخ ۲ هزار و ۱۸ ریال داشت. کمترین حجم معاملات را همکاران سیستم در بازار اول فرابورس با جابجایی ۲۰۳ سهم و با قیمت پایانی ۵ هزار و ۳ ریال کسب کرد.

بیشترین افزایش قیمت را تدبیرگران فارس و خوزستان در بازار دوم با افزایش قیمت ۴٫۹ درصد و قیمت پایانی هزار و ۴۲ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد. بیشترین کاهش قیمت را قند شیروان و قوچان در بازار اول با کاهش قیمت ۴٫۷ درصد و قیمت ۱۱هزار و ۲۶۷ ریال از آن خود کرد.
حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره سامان با جابجایی ۶۱ هزار و ۴۵۰ برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب ۵۴ هزار و ۷۶۵ برگه گواهی سپرده انصار، ۲۳ هزار و ۲۰۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۱۹ هزار و ۷۳۰ برگه اجاره امید، ۶ هزار و ۱۴۰ برگه اجاره ماهان، ۵ هزار و ۹۴۰ برگه اجاره مپنا، ۵ هزار و ۲۴۰ برگه مشارکت نفت فصلی، ۴ هزار و ۱۶۰ برگه اجاره مسکن، ۳ هزار و ۹۲۰ برگه اجاره ماهان۲، هزار و ۵۹۰ برگه مشارکت مسکن مهر، ۷۵۰ برگه اجاره لیزینگ سینا و ۲۰۰ برگه اجاره جوپار به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

بازگشایی نماد دهدشت و حق تقدم آن
نماد معاملاتی پتروشیمی دهدشت پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده با محدودیت دامنه نوسان تا ۵۰ درصد و حق تقدم خرید سهام پتروشیمی دهدشت بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی شد. خریداران حق تقدم دهدشت تا پایان مهلت پذیره نویسی روز چهارشنبه ۱۷ آبان نسبت به واریز مبلغ اسمی مهلت دارند.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۵۸ هزار تومان مبادله شد.


اخبار بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.