۳۲ مانور و دوره آموزشی برای جلوگیری از افزایش خسارات سوانح برگزار شد

۰۲م اسفند ،

دکتر ˈ محمود میریˈ روز چهارشنبه در حاشیه نشست هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این استان با انواع سوانح و بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی از جمله توفان، سیل، خشکسالی، زلزله، ریزش کوه، مسدود شدن محورها بر اثر حرکت شن های روان، حوادث رانندگی بزرگ و آتش سوزی ناشی از حمل مواد سوختی و غیره رو به رو است.

وی افزود: مدیریت بحران و هدایت صحیح امداد رسانی در مواقع حوادث طبیعی و انسان ساز از مهمترین اهداف دستگاههای دست اندرکار بویژه حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی و ستاد مدیریت بحران استان است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی مهمترین برنامه و هدف در این راستا است که خوشبختانه تاکنون موفقیت های خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

معاون استاندار گفت: دعوت از معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت در کارگاه آموزشی مدیریت بحران از جمله برنامه های یادشده است که در این مرحله، مدیریت سوانح هوایی در دستور کار قرار گرفت و آموزشهای لازم توسط وی به مدیران دستگاههای حوزه مدیریت بحران ارائه شد.

وی بیان کرد: آشنایی با علم روز در زمینه بحرانها و سوانح هوایی و جلوگیری از وقوع این قبیل حوادث و امداد رسانی سریع از اهداف برگزاری کارگاههای آموزشی است که امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته باشد. ک/۳

۶۵۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.