۳۴درصد بازی‌های رایانه‌ای ضداسلامی است

۲۹فروردین۱۳،

رییس بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور گفت: بازی های رایانه ای سیاسی ترین و اقتصادی ترین صنعت سرگرمی جهان امروز است.
به گزارش ایرنا،ˈ بهروز میناییˈ در همایش آسیب شناسی بازی های رایانه ای غربی در مجتمع فرهنگی دیجیتال منطقه ای قم افزود: با تولید بازی های رایانه ای می توان ضمن تجارت اقتصادی، مبانی اعتقادی و سیاسی را به ملت های دیگر انتقال داد.
وی با اشاره به تسلط صهیونیسم در حوزه تولید و عرضه بازی های رایانه ای اظهار داشت: درگیر کردن ذهن نسل جوان و تخریب اعتقادی انان از اهداف غرب و صهیونیسم جهانی از تمرکز بر حوزه بازی های نرم افزاری است.
وی گفت : غربی ها با طرح جاذبه های جنسی، خشونت و قمار در تولید بازی ها رایانه ای ، مدل نامناسب اخلاق و رفتار تخریبی را در بین نوجوانان و جوانان اشاعه می دهند.
رییس بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور همچنین دین زدایی را یکی از مهمترین جهتگیری های بازی های نرم افزاری تولیدی غرب عنوان کرد
وی به یافته های یک طرح پژوهشی در خصوص تحلیل ۴۰ بازی رایانه ای غربی که در سه سال قبل بیشترین جاذبه را داشته اند اشاره کرد.
و ی افزود: براساس یافته های این پژوهش ۳۴ درصد این بازی ها با استفاده از عنصر جادو به تخریب اعتقادات مذهبی و دینی مسلمانان پرداخته اند.
مینایی گفت: همچنین رابطه شیعه و سنی، مباحث انرژی هسته ای و ایران هراسی از مهمترین محتوای بازی های رایانه ای جهان غرب است .
رییس بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور همچنین بر نقش بازی های رایانه ای در انتقال ارزش های و هویت ملی تاکید کرد.وی با اشاره به توانمندی های کشور ایران در تولید بازی های رایانه ای گفت: با توجه به داشتن فناوری اطلاعات و موفقیت در عرصه های رباتیک و با بکارگیری از مدیریت دانش و امنیت بالا می توان در تولید بازی های رایانه موفق عمل کرد.
وی افزود: بازی های رایانه ای منشور چند وجهی است که همزمان سرگرمی، آموزش، هنر ، صنعت و رسانه را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند مخاطبان و کاربران بسیاری را جذب کند.
وی گفت: با یک کلیک می توان در دنیای مجازی سفر کرد و اطلاعات را انتقال داد لذا این امر فرصتی است تا از آن به نفع منافع ملی استفاده شود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.