۳۵ مجروح سانحه رانندگی محور تربت حیدریه در مشهد بستری شدند

دکتر ‘علی معلمی’ عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: حادثه برخورد صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه خودرو سواری در محور تربت حیدریه، ۴۳ مجروح و پنج کشته برجای گذاشت.

وی گفت: پس از این حادثه ۴۳ نفر به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند که یک نفر از آنها بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و هفت نفر به صورت سرپایی مداوا شدند لذا هم اکنون ۳۵ نفر مجروحان سانحه بستری هستند.

رییس بیمارستان امدادی مشهد افزود: ۲۲ نفر از مجروحان بستری در این بیمارستان زن و ۱۳ نفر مرد هستند که سه نفر از آنها هم اکنون در بخش مراقبتهای ویژه(ICU) بستری شده اند.

وی با بیان اینکه حال یکی از مجروحان بستری در بخش ICU وخیم است گفت: عمده مصدومان این حادثه دارای شکستگی در اندامهای مختلف، ضربه به سر و شکم و سایر جراحتها هستند.

مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: مجروحان این سانحه توسط امداد هوایی و آمبولانسهای اورژانس و هلال اهمر به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.

دکتر ‘رضا وفایی نژاد’ افزود: در این حادثه هفت نفر از مجروحان توسط امداد هوایی، ۲۷نفر توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی و ۹ نفر توسط آمبولانسهای هلال احمر استان انتقال یافتند.

وی گفت: سه نفر از مجروحان این سانحه رانندگی مربوط به خودروی سواری بوده اند.

حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه سواری تندر ۹۰ و سقوط اتوبوس از ارتفاع سه متری، در جاده تربت حیدریه پنج نفر کشته و ۴۳ نفر مجروح شدند.

۷۴۸۷/۶۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۰۴۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.