۳۷ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های مهر ماندگار لرستان سرمایه گذاری شده است

به گزارش روز جمعه ایرنا، علی اکبر محرابیان در نشست بررسی روند اجرای طرح های مهر ماندگار استان لرستان در خرم آباد، افزود: تمامی طرح های مهر ماندگار این استان در ردیف پروژه های عمرانی ملی و بسیار مهم در بخش های زیرساختی و زیربنایی هستند.

وی اظهار کرد: دولت دهم توجه ویژه و خاصی را براساس سیاست های عدالت محور نظام به استان لرستان دارد و به همین دلیل تعداد پروژه های مهر ماندگار لرستان از ۳۰ طرح به ۴۰ طرح عمرانی افزایش یافته است.

دستیار ویژه رییس جمهور گفت: برنامه دولت در زمینه اجرای طرح های مهر ماندگار زمینه سازی برای بهره برداری تمامی آنها طی سال ۹۲ و پیش از پایان کار دولت است.

محرابیان افزود: در مجموع ۹۰۰ پروژه عمرانی در سراسر کشور و در استان های مختلف به عنوان طرح های مهر ماندگار انتخاب شده اند.

وی اضافه کرد: تمامی این طرح ها در ردیف پروژه های مهم زیربنایی و زیرساختی است که نقش مهمی در روند روبه رشد و شکوفایی کشور در ابعاد مختلف دارد.

به گفته وی، پروژه های مهر ماندگار در حوزه های زیرساختی توسعه مانند صنعت، حمل و نقل، بهداشت و درمان، آب، انرژی و ورزش تعریف شده اند.

علی اکبر محرابیان در جریان سفر خود به استان لرستان با حضور استاندار و جمعی از مدیران اجرایی استان از روند اجرای طرح های مهر ماندگار پتروشیمی لرستان، سد ایوشان، طرح انتقال آب کاکارضا، بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد و مجتمع تفریحی، گردشگری بنیاد شهید بازدید کرد.

۱۶۲۵/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۲۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.