۳۷۰ هزار و ۴۳ سند فوت در ۹ ماهه سال ۹۱ متعلق به تهرانیان است

۱۸م دیماه ،

مدیر دفتر آمار و مهاجرتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال کشور بیشترین آمار فوت شده ۹ ماهه اول سال ۹۱ را به ترتیب بیشترین شهر به تهران با ۳۷۰ هزار و۴۳ نفر اختصاص داد.

علی اکبر محزون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خراسان رضوی در رتبه دوم با ۲۱ هزار و ۷۴۸  مورد و اصفهان با ۱۸ هزار و ۷۸۷ مورد است که به ترتیب بیشترین آمار در هر سه استان مربوط به مردان است.
 وی افزود:  در تهران تعداد مردان فوت شده ۲۱ هزار و ۱۳۵ نفر و زنان فوت شده ۱۵  هزار و ۹۰۸ نفر است به همین ترتیب خراسان رضوی ۱۲ هزار و ۸۷ نفر مردان فوت شده به تفکیک جنسیتی و زنان را ۹هزار و ۶۶۱ نفر اعلام کرده اند.
 محزون در ادامه بیان داشت: در استان اصفهان تعداد مردان فوت شده  ۱۰ هزار و ۴۴۲  نفر است و تعداد زنان فوت شده را ۸ هزار و ۳۴۵ نفر اعلام کرده است.
وی تصریح کرد:  به این ترتیب بیشتر آمار فوت شدگان در ۹ ماهه سال ۹۱ را تهران به خود اختصاص داده است و در رتبه های دوم و سوم به ترتیب خراسان رضوی و اصفهان است.
وی در پایان  اظهار داشت:  کمترین مرگ و میر در استان ایلام بوده که کل فوت شده ها یک هزار و ۸۴۹  نفر بوده که از این تعداد ۱ هزار و ۳۲ مورد مربوط به مردان و ۸۱۷ نفر زنان بوده اند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.