۳۹۱ واحد مسکن مهر خودمالکی در ماسال تحویل متقاضیان شد

۱۸ام بهمن ،

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماسال روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: از سال ۸۸ طرح پرداخت تسهیلات کم بهره ۲۰۰ میلیون ریالی مسکن خودمالکی در شهرستان آغاز شد که پیش از این یک هزار واحد مسکن مهر خودمالکی حوزه شهری ماسال و شاندرمن افتتاح شد.

ˈسید احمد هاشمیانˈ افزود: با افتتاح طرح های امروز در مجموع، یک هزار و ۳۹۱واحد مسکن مهر خودمالکی با اعتبار ۲۷۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تحویل متقاضیان شده است.

وی اعتبار تسهیلاتی ۳۹۱ واحد افتتاح شده را ۷۸ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون در مجموع دو هزار ۵۲۰ فقره تسهیلات برای شهرستان اخذ شده که از این میزان، دو هزار و ۲۰۰ فقره با اعتبار بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال تثبیت شده که بخش عمده ای از این واحدهای مسکونی به بهره برداری و بخشی نیز در حال تکمیل واحدها می باشند.

هاشمیان با اشاره به اختصاص ۴۵۰ سهمیه اولیه برای دریافت تسهیلات مسکن افزود: این تعداد تسهیلات با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که با توجه به سرعت ساخت مسکن و روند توسعه شهری، ۳۰۰ سهمیه نیز اضافه شد و امسال در مجموع ۷۵۰ سهمیه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در اختیار شهرستان گذاشته شده است.

وی اتمام این پروژه ها را با همکاری انبوه سازان بخش خصوصی ، شهرداری و ادارات زیربنایی ماسال عنوان و اضافه کرد: با توجه به سرعت روند توسعه شهری شهرستان، استقبال انبوه سازان و مردم بسیار خوب بوده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع است.ک/۳

ف*م/۶۹۵

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.