۴ مجتمع تولید ان جی ال ساخته خواهد شد

۲۸ آبان ،

۴ واحد تولید ان جی ال با هدف افزایش خوراک مجتمع های پتروشیمی همگام با روند رو به رشد توسعه این صنعت ساخته می گردد.

به گزارش تفسیری سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از شانا،‌ معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: پیرو مذاکرات و جلسه های متعدد با معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت و نیز همکاری معاونت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران تصمیم گرفته شد تا ۴ واحد ان جی ال برای تامین خوراک واحدهای پتروشیمی ساخته شود.

رمضان اولادی گفت: واحد ان جی ال ۳۲۰۰ با موافقت وزیر نفت و مصوبه هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران برای رفع مشکل خوراک پتروشیمی بندر امام به زودی به عنوان اولین طرح ان جی ال با مشارکت قرارگاه خاتم و تامین مالی از سوی پتروشیمی بندر امام ساخته خواهد شد.

وی افزود: این واحد تولیدی به همراه ۵ واحد ان جی ال دیگر در استان خوزستان (واحدهای ان جی ال ۱۸۰۰ تا ۲۳۰۰ ) ساخته خواهد شد که ساخت این واحدها در حال برنامه ریزی است و مذاکره برای نهایی کردن آغاز ساخت این ان جی ال ها ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه تامین خوراک بسیاری از واحدهای پتروشیمی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با همکاری وزارت نفت و شرکت های تابعه روند افزایش خوراک پتروشیمی ها در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

اولادی گفت: تامین خوراک واحد ان اف ۳ پتروشیمی بندر امام نیز انجام شده است./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.