۴ سال تحصیل همراه با دریافت حقوق و کاهش دوره بازنشستگی

رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان در دوره تحصیل خود حقوق دریافت کرده و ۴ سال تحصیل آنها جز دوره بازنشستگی محسوب می شود.

اسد الله اسدی گرمارودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان بر اساس اساسنامه دانشگاه فرهنگیان دانشجوی دوره شبانه روزی محسوب شده و کارشناسی متعهد به خدمت می شوند.
وی با بیان این که این افراد در این دوران به عنوان کارورز محسوب می شوند ادامه داد: خدمت به سربازی و متعهد به خدمت از مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش در این اساسنامه است.
رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که این افراد مانند تربیت معلم های سابق از مزایای آن ها برخوردار می شوند افزود: ۴ سال تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان جز دوران بازنشستگی آنها محسوب خواهد شد.
وی گفت: در بند ۱۱٫۳ سند تحول بنیادین آمده که تحصیل رایگان برای این افراد فراهم می شود تا نیروی نخبه و شایسته در آموزش و پرورش به کار گرفته شود.
رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: این افراد در رشته های ریاضی، تجربی و علوم انسانی در دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند./ز


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علیرضا صفایی:

    عالی هست

  2. نورالدین بروکی میلان:

    به نظر من اجحاف در حق معلمان شرکتی است که هنوز حقوق د

    ریافت نکرده اند به نظر من یک سیاست کاملا اشتباه است که از خوابهای بدون نتیجه ی حاج بابایی است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.