۴ سبک متفاوت برای سرویس بهداشتی در دکوراسیون منزل


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

دکوراسیون سرویس بهداشتی ، ۴ سبک متفاوت برای سرویس بهداشتی در دکوراسیون منزل : سبک های دکوراسیون را غالبا برای فضاهای عمومی تر دکوراسیون مثل نشیمن و آشپزخانه ها مورد بررسی قرار می دهند، اما آنچه که در طراحی دکوراسیون همواره حائز اهمیت است توجه به تمام بخش های خانه به خصوص فضاهای خصوصی تر مانندحمام و سرویس بهداشتی است، پس با چیدانه همراه باشید تا سبک های مختلف در سرویس های بهداشتی را با هم بررسی کنیم.

سرویس بهداشتی دکوراسیون منزل سبک دکوراسیون

سرویس بهداشتی به سبک شرقی

در سبک های شرقی عمدتا به دلیل استفاده از علم فنگ شویی از المان های خاصی استفاده می شود، این المان ها همچون استفاده از عنصر چوب، وان هایی با دیواره های بلند و استفاده از گلدان و گیاه غالبا الهام گرفته از طبیعت می باشند، نکته ی قابل توجه در این سبک نوع ترکیب رنگ ها می باشد، رنگ های مورد استفاده در این سبک عمدتا رنگ هایی گرم با و تم رنگ های طبیعی می باشند، استفاده از رنگ و بافت چوب ها به خوبی در این سبک مشهود است.

سرویس بهداشتی دکوراسیون منزل سبک دکوراسیون

سرویس های بهداشتی به سبک مدرن

در این سبک بیشتر سرویس های بهداشتی حالت ساده و مینیمال دارند و استفاده از رنگ سفید در این سبک بسیار مشهود است، جدا شدن وان حمام با پارتیشن های ساده شیشه ای تلفیق رنگ سفید با رنگ های همچون سیاه که ظاهری خنثی به فضای داخلی سرویس بهداشتی شما می بخشند، به طور کلی سبک مدرن دست شما را در طراحی باز می گذارد، گاهی می توانید در این سبک قسمتی از دیوارپوش را تغییر دهید و یا می توانید برای تزئین این فضا از تابلوها کمک بگیرید و ظاهر متفاوتی به آن ببخشید.

سرویس بهداشتی دکوراسیون منزل سبک دکوراسیون

سرویس های بهداشتی به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یا بهتر بگوییم سبک لوکس پسندها! از جمله سبک های پر جزئیات و زرق و برق است، حضور یک کاشی کاری خاص به همراه لوستر و دیوار کوب های طلایی رنگ همگی جزئیات یک سبک کلاسیک را در خود دارند، استفاده از سنگ مرمر برای روشوی یا وان شما به لوکس شدن فضای شما بسیار کمک می کند، توجه داشته باشید که غالب رنگ های به کار رفته در سبک لوکس نیز رنگ هایی مانند آبی یخی و سفید می باشند که در ترکیب با رنگ طلایی جلوه ی خاصی را برای این فضا ایجاد می کنند.

سرویس بهداشتی دکوراسیون منزل سبک دکوراسیون

سرویس های بهداشتی به سبک روستیک

سبک روستیک سبکی است که غالب عناصر آن از چوب می باشد، به همین خاطر حالت خاصی در فضای شما ایجاد می کند و آرامشی همچون آرامش طبیعت را با خود به همراه دارد، تلفیق دو بافت متفاوت کاشی و چوب در فضای سرویس های بهداشتی به سبک روستیک و نورپردازی با طیف رنگ های گرم این فضاها را برای بازیابی آرامش شما آماده می کنند، در تزئین فضاهای به سبک روستیک استفاده از المان هایی از جنس طبیعت زیبای آن را دو چندان می کند این المان ها می توانند سفالینه های دست ساز خودتان باشند و یا حتی گلدان های مقرون به صرفه ی ساده باشند. دکوراسیون سرویس بهداشتی ، ۴ سبک متفاوت برای سرویس بهداشتی در دکوراسیون منزل

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خادمی:

    گروه معماری طراحان
    دکوراسیون داخلی و بازسازی فضاهای مسکونی-اداری- تجاری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.