۴ فیلم تئاتر هفته آینده توزیع می‌شوند

۱۹اردیبهشت،

بهمن چمن‌آرا: نمایش‌های ˝به خاطر یک مشت روبل˝ به کارگردانی حسن معجونی، ˝شب روی سنگ فرش خیس˝ کار هادی مرزبان، ˝آوازه خوان طاس˝ کار بهمن معتمدیان و ˝نامه‌هایی به تب˝ به کارگردانی سیامک احصایی هفته آینده به صورت فیلم تئاتر توزیع می‌شوند.

بهمن چمن‌آرا ناشر فیلم تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تئاتر در طول تاریخ همیشه در تالارهای نمایشی اجرا شده است اما چند سالی است که فیلمبرداری از تئاترهای روی صحنه و تکثیر آنها باب شده است.

چمن‌آرا با اشاره به فیلمبرداری و انتشار یافتن آثار نمایشی توسط تماشاخانه ایرانشهر عنوان کرد: در مدت زمانی چند عنوان نمایش در تماشاخانه ایرانشهر توزیع شد اما با توجه به اینکه این آثار پتانسیل جذب مخاطب در سراسر کشور را داشتند با توافق با تماشاخانه ایرانشهر قرار شد این آثار را در سر تا سر کشور منتشر کنیم.

وی ادامه داد: تا پایان سال قبل ۲۰ عنوان اثر آماده داشتیم اما از آنجا که انتشار یافتن این آثار با هم سخت بود ۵ اثر در ایام عید و ۴ اثر نیز هفته آینده توزیع می‌شود، تا پایان شهریور ۲۰ عنوان کامل شده و از آن به بعد تولیدات ما به روز خواهد بود و ۱۰ روز پس از اجرای اثر توزیع آن را خواهیم داشت.

چمن آرا در پاسخ به اینکه هفته آینده چه نمایش‌هایی توزیع می‌شوند گفت: نمایش‌های “به خاطر یک مشت روبل” به کارگردانی حسن معجونی، “شب روی سنگ فرش خیس” کار هادی مرزبان، “آوازه خوان طاس” کار بهمن معتمدیان و “نامه‌هایی به تب” به کارگردانی سیامک احصایی هفته آینده به صورت فیلم تئاتر توزیع می‌شوند.

این ناشر فیلم تئاتر با بین اینکه آثاری که فیلمبرداری می‌شوند تنها محدود به تماشاخانه ایرانشهر نیستند گفت: نمایش‌های دیگری جز آثار تماشاخانه ایرانشهر را در دست انتشار یافتن داریم که تمامی این آثار مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را دارند و این کار نوعی تزریق فرهنگی تئاتر است و اشخاصی که مخاطب تئاتر نیستند را با هنر نمایش آشنا می‌کند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.