۴ هزار شماره تلفنی که فقط در ایام انتخابات فعال است !!

۰۸خردادماه،

هر کاندیدایی برای ستاد های خود درخواست خطوط تلفن ثابت دارد که مخابرات تهران تا کنون به تمامی این نیازها پاسخ داده شد و ۴ هزار تلفن موقت در ایام انتخابات فعال است…

مخابرات تهران تا کنون به تمامی این نیازها پاسخ داده است و ۴ هزار شماره تلفن موقت برای انتخابات از سوی ستادهای انتخاباتی وزارت کشور، فرمانداریها و استانداری درخواست شده است.
وی ادامه داد: این شماره ها بر اساس تقاضای صورت گرفته تنها در این ایام فعال است و تاریخ دایر شدن و قطع آن مشخص خواهد بود.
یافتیان با بیان اینکه ارتباط بین فرمانداریها در سطح تهران با مراکز اخذ رای نیز در حال برقراری از طریق دیتا و تلفن است اظهار داشت: تمامی نیازهای ارتباطی وزارت کشور، فرمانداری، بخشداری، ستادهای انتخاباتی محل صندوق های رای  و محله هایی که کاندیدها برای تبلیغ استفاده می کنند در حال برقراری است و با توجه به تقاضای بسیاری که برای ایجاد خطوط تلفن دریافت شده تا کنون در شهر تهران ۴ هزار خط تلفن موقت نصب شده است.
یافتیان خاطر نشان کرد: در کل استان تهران تعداد تقاضا برای دریافت خطوط دیتا و تلفن بالاست و تلفن های موقت بر اساس در خواستهای دریافت شده دارای زمان دایر شده و قطع شدن است و هزینه کارکرد این خطوط نیز از یک شماره ثابت که باید از سوی متقاضی به ما اعلام شود کسر خواهد شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.