۴ کشته و مجروح در محور ریگان ـ ایرانشهر

۰۳م آذر ،

تصادف محور ریگان – ایرانشهر چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش «عصرخودرو» به نقل از  فارس از ریگان صبح امروز برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور ریگان ـ ایرانشهر چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.

دو نفر از سرنشینان خودروی پراید در دم جان باخته و دو نفر دیگر راهی بیمارستان شدند که حال آنها وخیم است.

محمد برزنگ فرماندار ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، سرعت بالا و انحراف به چپ خودروی پراید را سبب تصادف عنوان کرد و گفت: نبود پاسگاه پلیس‌راه در ریگان یکی از علل تصادفات مرگبار در این شهرستان است.

وی لفزود: با وجود اینکه تمام زیرساخت‌ها در شهرستان ریگان برای استقرار پاسگاه پلیس‌راه فراهم شده و این پاسگاه مصوبه شهرستان ریگان بود بنا به دلایل نامعلومی به جایی دیگر انتقال یافت که هیچ‌گونه تاثیری بر این شهرستان ندارد.

برزنگ بیان کرد: قبلا پاسگاه پلیس‌راهی در سه راهی ناصریه وجود داشت که با وجود آن تصادفات در این محور کمتر رخ می‌داد، اما با جابه‌جایی این کانکس آمار تصادفات در این شهرستان رو به افزایش است.

وی افزود: طی هفته قبل تا امروز ۱۳ نفر بر اثر تصادفات در محور ریگان ـ ایرانشهر جان خود را از دست داده‌اند که این امر کام مردم ریگان را تلخ کرده است.

برزنگ گفت: از ریگان تا ایرانشهر هیچ‌گونه پاسگاه پلیس‌راهی وجود ندارد و این امر سبب سرعت بالای وسایل نقلیه شده است.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه بیشترین آمار تصادفات استان کرمان مربوط به شهرستان ریگان است، خواستار بازگشت پاسگاه پلیس‌راه در این شهرستان شد.

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.