۴۰ روز اردو که جور یکسال را می کشد!

۰۲خردادماه،

عادت ها گاهی شکسته می شوند، گاهی اردوی یک ساله ی تیم ملی به ناچار در مدت زمان بسیار فشرده چهل روزه خلاصه می گردد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسابقات برون مرزی در هر رشته ای از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است به خصوص برای تیمی که با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و فرصت جولان در هر رقابتی را ندارد حضور در همین چند رقابت برون مرزی و عملکرد هر چه بهتر در آن ها بسیار حائز اهمیت است.

 شاید یکی از امتیازات تیم ملی بوکس کشورمان امیدواری در میان مشت زنان و کادر فنی تیم باشد.

در حالی که تیم ملی نه اردویی طولانی داشته است و نه تمرین خاصی و حتی بوکسوران تا ماه ها از شرایط اردو دور بوده اند  همه آن ها فرصت کوتاه موجود را مناسب می دانند در واقع تیم ملی بوکس بزرگسالان پس از حدود ۶ ماه تعطیلی با برگزاری  انتخابی تیم ملی، جمعی را به اردو دعوت کرد و سپس با برپایی مسابقات داخل اردویی بهترین آن ها را در تیم  نگه داشت و سپس اردوی ۴۰ روزه آغاز شد. اردویی که قرار است در دو بخش ۲۰روزه برپا شود. در حال حاضر تمرینات پر فشار بدنسازی  در تیم ادامه دارد.

 مشت زنان با وجود امکانات کم و مدت زمان بسیار ناچیز همه بر این باورند که می توانند در این شرایط نیز خوب نتیجه بگیرند.
 
علاوه بر آن ها، کادر فنی تیم ملی نیز معتقدند مشت زنان  ایرانی همیشه در آسیا حرفی برای گفتن داشته اند و امروز با وجود همه  مشکلاتی که دیده می گردد تیم ملی بوکس پر امید به تمرینات خود ادامه می دهد وامیدوارم ما حصل این انگیزه ها و امیدواری ها نتیجه گرفتن در رقابت های آسیایی اردن باشد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.