۴۰۰کیلوگرم تریاک در دستان پلیس دلگان

پلیس مبارز با مواد مخدر شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان روز گذشته ۴۰۰ کیلو گرم تریاک را در این شهرستان کشف و ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان: واحد گشت مبارز با مواد مخدر پلیس آگاهی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی و هنگام گشت زنی در محور دلگان به ذهکلوت به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور ایست دادند.
راننده خودرو بدون توجه به  فرمان ایست ماموران و با افزایش سرعت متواری و تحت تعقیب ماموران قرار گرفت ولی متهم توانست با پیاده شدن از خودرو و با استفاده از تاریکی شب متواری شود.
ماموران در پاکسازی منطقه موفق شدند از یک دستگاه خودرو به جا مانده از قاچاقچیان ۴۰۰ کیلوگرم تریاک و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط کنند.
گفتنی است: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.
* انهدام باند خرده فروشی مواد افیونی
 در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از مناطق اصفهان منزل خود را به پاتوق تهیه و توزیع و استعمال مواد مخدر تبدیل کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
در این عملیات ماموران ۴مرد را در این پاتوق در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از منازل یاد شده مقادیر قابل توجهی شیشه، حشیش، تریاک و مشتقات ان، تعداد زیادی لوله آزمایشگاهی جهت ساخت پایپ، ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر و تعداد تجهیزات دریافت امواج ماهواره ای و مقادیری وجه نقد کشف و ضبط کردند.
متهمان که اعضای یک باند خرده فروش مواد بودند به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.