۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بزرگراه اهر – تبریز نیاز است

۰۸اردیبهشت،

عباس فلاحی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر که با حضور وزیر دادگستری تشکیل شد، اظهار امیدواری کرد: با عنایت ویژه دولت در سفر چهارم تکمیل این بزرگراه بزودی محقق شود.

وی با اشاره به موقعیت خاص شهرستان اهر و استعدادهای ویژه آن در بخش معدن، کشاورزی و گردشگری، اجرای عملیات مطالعاتی راه آهن بستان آباد – هریس – اهر را برای رونق منطقه ارسباران ضروری برشمرد و گفت: لازم است دولت اهتمام ویژه به این امر داشته باشد.

فلاحی همچنین امکانات پزشکی موجود در شهرستان های اهر و هریس را تکافوی مراجعان ندانست و افزود: در زلزله اخیر بیمارستان هریس صد درصد و بیمارستان اهر چهل درصد آسیب دید که شتاب بخشی در بازسازی این بیمارستان ها ضروری است.

فرماندار اهر نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان توسعه پایاب سد ستارخان، اختصاص اعتبار برای سد ایثار، سدهای کچری چای، علی آباد، کیچیک چای و مستعلیق را ضروری دانست.

رضا صدیقی همچنین اختصاص اعتبار برای بزرگراه اهر- تبریز، تحقق مصوبه سفر سوم در خصوص بزرگراه تبریز- اهر – باکو، احداث پایانه مسافربری، سازمان اتوبوسرانی، میدان دواب، آسفالت روستاهای بالای یکصد خانوار، تکمیل مجتمع های آبرسانی، ساختمان پلیس راه اهر- تبریز، دانشکده کشاورزی و دانشکده پرستاری و مامایی را از خواسته های اصلی اهالی این شهرستان برشمرد.

۷۲۲۵/۷۰۴/۵۸۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.