۴۰۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

جام جم آنلاین: وزارت صنعت ، معدن و تجارت از برگزای چهارصد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، فروش پاییزه و فروش فوق العاده واحدهای صنفی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در سراسر کشور خبر داد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ،‌ معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد : این نمایشگاهها با همکاری تشکل‌ها،‌انجمن ها و اتحادیه های صنفی در ۳۵ هزار غرفه از امروز در تهران و تا ۲۰ شهریور در همه استانها برگزار خواهد شد.

حسن  رادمرد افزود:دراین نمایشگاهها  انواع کیف وکفش‌، ‌پوشاک،‌ لوازم التحریر و نوشت افزار با قیمت های مصوب عرضه خواهد شد.

وی گفت: در این نمایشگاهها همچنین  اقلام پرتقاضا و کالاهای اساسی نظیر روغن، برنج،‌ گوشت مرغ و گوشت قرمز و انواع شوینده ها نیز عرضه می شود .

رادمرد ایجاد تعادل قیمتی میان عرضه و تقاضا را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاهها برشمرد و گفت : در این نمایشگاهها تولیدکنندگان کالا به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات خود را عرضه می کنند تا ارزانتر به دست مصرف کنندگان برسد .

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت همچنین از هماهنگی های لازم برای فروش فوق العاده اصناف خبرداد و گفت: با تعاملات انجام شده با اتحادیه های صنفی، فروش فوق العاده اصناف نیز در این ایام با ضوابط و نظارت های ویژه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.