۴۲درصد افزایش غرق شدگان دریای خزر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ ناشی از غرق‌شدگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، دکتر علی عباسی گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۸۲ تن بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶۶ تن مرد و ۱۶ تن زن بودند.

وی ادامه داد: مرگ ناشی از غرق‌شدگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال کمترین رقم مرگ ناشی از غرق‌شدگی با دو تن در اردیبهشت ماه و بیشترین ۶۹ تن در مرداد ماه امسال بوده است افزود: بیشترین غرق‌شدگی در شش ماهه نخست امسال به ترتیب با ۴۹ تن و ۲۷ تن در شهرستان‌های محمودآباد و نوشهر و کمترین یک نفر در شهرستان جویبار بوده است.

عباسی درباره سن غرق‌شدگان گفت: ۷۰ درصد غرق‌شدگان از سنین اا تا ۳۰ سال هستند که از این تعداد ۸۲ درصد غیربومی و ۱۸ درصد بومی بودند.

وی خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۱ تن در رودخانه‌های استان غرق شدند که از این تعداد شش مرد و پنج زن بودند که هفت تن در شهرستان چالوس، دو تن در ساری، تنکابن و آمل هر کدام یک مورد بوده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اصغر ماهوش:

    هزار مقاله و پیغام برایتان هر سال فرستاده ام که کسانی که به دریا میروند را به اجبار و دستور صدرصد و کنترول و جریمه زیاد موجاب به کمربند نجات حتی به کوچکترین نوع ان کنید چقدر بی شرف هستید که میبینید تنها راه نجات همین است و هیچ اقدامی نمیکنید تا جوانان هیجان زده و نااگاه از قمار بزرگ زندگی خود را در خطر مرگ میاندازند اگر از همین امروز چنین اجباری را انجام دهید و با هلکوپتر های موتور سیلندی کوچک دائم سرتاسر ساحل را یا با قایق موتوری حداقل کنترول کنید ببینید چگونه جلوگیری کرده اید از عزاداری خانواده ها اما به خرج شما مثل هر سال مینویسم هیچ اثری نمیکند ….

  2. اصغر ماهوش:

    نظر من لعنت بر متصدیان دریای شمال است بی شرفها هزار مقاله و پیغام برایتان هر سال فرستاده ام که کسانی که به دریا میروند را به اجبار و دستور صدرصد و کنترول و جریمه زیاد موجاب به کمربند نجات حتی به کوچکترین نوع ان کنید چقدر بی شرف هستید که میبینید تنها راه نجات همین است و هیچ اقدامی نمیکنید تا جوانان هیجان زده و نااگاه از قمار بزرگ زندگی خود را در خطر مرگ میاندازند همه مکر و شیطانیها از خودتان است اگر از همین امروز چنین اجباری را انجام دهید و با هلکوپتر های موتور سیلندی کوچک دائم سرتاسر ساحل را یا با قایق موتوری حداقل کنترول کنید ببینید چگونه جلوگیری کرده اید از عزاداری خانواده ها اما به خرج شما مثل هر سال مینویسم هیچ اثری نمیکند ….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.