۴۲۱ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کردند

‘حسین توکلی’ روز جمعه به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال که به صورت مشترک میان دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور برگزار می شود از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه آغاز شد و پس از یکبار تمدید مهلت ثبت نام، ساعت ۲۴ روز گذشته(پنجشنبه) پایان پذیرفت.

وی افزود: در مهلت تعیین شده، بیش از ۴۲۱ هزار داوطلب با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها را تکمیل کردند که ۵۰ درصد از کل متقاضیان، علاوه بر دانشگاه های دولتی، علاقه مندی خود برای شرکت در گزینش دانشگاه آزاد اسلامی را نیز اعلام کرده اند.

توکلی در مورد نحوه انتخاب رشته داوطلبان کاردانی به کارشناسی توضیح داد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون بمنظور انتخاب رشته ‌محل های تحصیلی لازم است از پنجم تا هشتم شهریور ماه برای انتخاب کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسات آموزش عالی وابسته به آموزش و پرورش به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و برای انتخاب کدرشته محل های وابسته به دانشگاه آزاد به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

به گفته وی، توزیع کارت اینترنتی ورود به جلسه داوطلبان کاردانی به کارشناسی سال ۹۱ نیز از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش از ۲۹ مرداد ماه تا اول شهریور ماه صورت خواهد گرفت.

آزمون کاردانی به کارشناسی سال برای اولین بار به صورت مشترک برای دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور روز پنجشنبه دوم شهریور ماه برگزار می شود که برگزاری آزمون برخی کدرشته ها در نوبت صبح و برخی دیگر در نوبت بعدازظهر خواهد بود.

فراهنگ ** ۱۰۵۵ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۶۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.