۴۴۴ هزار خانوار بهزیستی از مهر کارت آفتاب بهره مند می شوند

۰۹م اسفند ،

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: ۴۴۴ هزار خانوار تا هفته سوم اسفند ماه از مهر کارت آفتاب در سراسر کشور برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رئیس سازمان بهزیستی کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع مهرکارت آفتاب در میان ۴۴۴ هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار داشت: این مهر کارت ها از مبلغ ۴۰ هزار تومان به بالا و معادل مستمری یک ماه مددجویان است.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی استان های کشور این مهرکارت های آفتاب توزیع می گردد ، اظهار داشت: توزیع از ابتدای هفته آغاز و تا هفته سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که مددجویان با ارایه این مهر کارت ها به فروشگاه های اتکا در سراسر کشور می توانند اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار در سال آینده اظهار داشت: ۵۵ هزار زن سرپرست خانوار از محل هدف مندی یارانه ها بیمه شدند و در صورت اختصاص ردیف بودجه از سوی سازمان هدف مندی یارانه ها پیش بینی می گردد همین تعداد زن سرپرست خانوار برای سال آینده از بیمه های اجتماعی برخوردار شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به آماده تحویل بودن ۵۱ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اشاره و اظهار کرد: تا این لحظه ۳۰ هزار واحد تمامی کارهای لازم برای تحویل انجام شده و درگیر تامین انشعابات است و تا پایان امسال این ۳۰ هزار واحد در سراسر کشور به معلولان و مددجویان تحویل داده می گردد.

گفتنی است،‌ مرکز خیریه شبه خانواده علی ابن ابیطالب شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.