۴۵ درصد از طلاق ها ناشی از نارضایتی شغلی است

کارشناس آسیب های اجتماعی گفت: ۴۵ درصد از طلاق هایی که در کشور اتفاق می افتد ناشی از نارضایتی شغلی در خانواده هاست.

مجید  ابهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه بر اینکه مساله اشتغال یکی از مسائل مهم برای هر انسانی است و می تواند نقش به سزایی در سرنوشت خوب انسانها داشته باشد از طرفی دیگر نیز میتواند تاثیر منفی در صورت عدم رضایت بر روی ما داشته باشد به طوریکه اگر یک فرد از شغل خود رضایت چندانی نداشته باشد دیگر آنطور که باید با جان و دل کار نمی کند و این امر موجبات کارشکنی را فراهم می آورد.
وی با اشاره به عدم رضایت شغلی اظهار داشت: عدم رضایت شغلی باعث می شود که فرد  در زندگی خانوادگی خود نیز آن طراوتی که باید را نداشته باشد و در نهایت دچار سرگشتگی و افسردگی ناشی از این موضوع شود و زندگی او دچار اختلال گردد.
ابهری تصریح کرد: در حال حاضر تقریبا ۴۵  درصد از طلاق هایی که در کشورمان صورت میگیرد ناشی از نارضایتی شغلی است پس باید مردم عزیز ایران در نظر داشته باشند که انتخاب شغل یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین انتخابهایی است که در صورت انتخاب درست آن می توان امیدوار بود که فرد یک زندگی خوب و سالم را داشته باشد و در صورت عدم انتخاب غلط و ناصحیح شغل باید منتظر پیامدهای منفی آن باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: رضایت شغلی تاثیر مستقیمی بر  زندگی شخصی افراد و راندمان کاری آنها و میزان انگیزش فرد در محیط کار دارد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.