۴۶ فیلم صنعتی منتخب جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف اکران می‌شود

در دومین روز برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی

مخاطبان جشنواره ملی فیلم های صنعتی، در دومین روز برگزاری این جشنواره شاهد اکران ۴۶ فیلم صنعتی خواهند بود.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی، یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری ۴۶ فیلم صنعتی از کارگردانان کشورمان در سالن‌های آمفی تاتر، کهربا و دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف اکران خواهد شد. فیلم‌ها در سه سالن آمفی تاتر،کهربا و دانشکده فیزیک از ساعت ۹:۴۵ الی ۱۸:۱۵ نمایش داده می‌شود.

نشست نقد و بررسی آثار اکران شده در این روز، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰:۰۰ با حضور کارگردانان، کارشناسان و منتقدین فیلم‌ها در سالن آمفی تاتر دانشگاه برگزار می‌گردد.

سالن کهربا در بخش جنبی و مسابقه در نخستین نوبت اکران خود، فیلم های منتخب از دستاوردهای هوایی و فضایی کشورمان را روی پرده خواهد برد، پس از آن میزبان کارگاه آموزشی آشنایی با سینمای مستند صنعتی در راستای توسعه علمی و صنعتی کشور و همچنین نشست تخصصی(میزگرد) تعامل ها و ارتباطات متقابل هنر و سینما با صنعت خواهد بود.

این نشست با حضور محمدرضا اصلانی، قطب الدین صادقی و محمد سعید محصصی و … برگزار می‌شود. گفتنی است در بخش دیگری از برنامه‌های روز یکشنبه شاهد نمایش ویژه طرح های فرانک گری از کارگردان مشهور امریکایی سیدنی پولاک به مدت ۸۴ دقیقه خواهیم بود. حضور در جشنواره ملی فیلم های صنعتی که از ۲۳ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، برای عموم مردم آزاد است.

برنامه های بخش های مختلف جشنواره و تاریخ و ساعت برگزاری آن‌ها از طریق سایت www.jahesh-festival.ir قابل رویت است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.