۴۶ کیلومتر از حریم راههای تاکستان آزاد سازی شد

۱۸اردیبهشت،

ˈنبی اله آذربایجانیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه قضایی و با استناد به قانون ایمنی راهها، با حضور نماینده عالی دستگاه قضایی شهرستان، به بازپس گیری حریم های مورد تجاوز در راههای این شهرستان اقدام کردیم.

وی با اشاره به تجاوزهای صورت گرفته به حریم راهها و درختکاری در این محدوده ها از جمله در محورهای اک، خرم آباد به سه راهی جوهرین، اک به اسفرورین و نیز محور روستایی خروزان، گفت: در اجرای قانون ایمنی راهها، با هماهنگی و اخذ دستور قضایی و انجام تشریفات قانونی این میزان از حریم راهها در دو باند غربی و شرقی به میزان ۵۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع آزاد سازی صورت گرفت.

به گفته این مسوول، برای انجام این حجم از کار یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه خودروی سواری و سه نیروی کارگر به مدت ۳۰ روز کاری بکار گرفته شدند.

آذربایجانی، حفظ حریم و صیانت از آن را از وظایف مهم و اصلی راهداری اعلام کرد و افزود: با پیگیری های بعمل آمده و بررسی های انجام شده، امسال نیز این اداره با پدیده تجاوز به حریم راهها برخورد کرده و با کمک دستگاه قضایی به شدت با آن مقابله خواهد کرد.

شهرستان تاکستان از دو هزار کیلومتر راه همسنگ برخوردار می باشد که ۵۵ کیلومتر آن آزاد راه، ۵۵ کیلومتر آن بزرگراه و مابقی با خصوصیات راه اصلی، فرعی و روستایی می باشد.

۶۲۷/ ۶۱۴/ ۱۶۴۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.